Direktlänk till inlägg 28 juni 2012

Rubrik saknas

Av Dea Pape - 28 juni 2012 12:55

Hej :) Är det ingen som tycker om bloggplatsen eller blogg.se är bäst?Skulle väldigt gärna kunna mobilblogga med bilder :)Jag kan knappt lägga ut bilder när jag sitter vid datorn eftersom jag inte fattar mig på min iPhonesladd o så. Idag så vaknade jag av min kompis som ringde och frågade om hennes borste var hos mig snacka om störande.Klockan var typ 10 dessutom och jag kunde inte somna om efter. Jag åt frukost och satte mig vid teven. Jag har även tränat en stund idag och ska snart spela Sims :)) /Dea

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dea Pape - 15 december 2012 15:06

Den 1:a kommer jag börja blogga riktigt så kika in då <3

Av Dea Pape - 8 december 2012 20:12

Kommer aldrig på bra rubriker. Ni får tipsa mig om några så kommer jag skriva ett inlägg om den saken som ni har valt som rubrik. T.ex Min familj väljer ni, då skriver jag om min familj :)                                                              ...

Av Dea Pape - 6 december 2012 18:06

Fredag imon! Älskar verkligen fredagar för vi har håltimma och slöjd o så :) Sen så har vi däremot ett franskaprov som jag inet känner kommer gå bra ;( Eller ja kanske, jag får hoppas!   Hörs imon! /Dea ...

Av Dea Pape - 30 november 2012 21:15

Har precis kommit hem från min träning och nu sittaer jag och kollar på vampire diares :)    Idag så har vi haft mentortid    slöjd   idrott    håltimma      svenska grupparbete    och sista lektionen franska    Vi har franskaprov nästa vecka och lär...

Av Dea Pape - 27 november 2012 22:17

Ska jag börja blogga igen? Då komemr jag skriva 2inlägg/dag. Om ni vill så får ni kommentera :) <3 Jag kommer försöka göra minst 1 iallafall om dan ;) Nu ska jag sova godnatt! ...

Presentation

de du drömmer om kan du med ett litet klick läsa här:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards