Alla inlägg under februari 2012

Av Dea Pape - 29 februari 2012 21:35

Det funkar inte att ladda upp bilderna :(   

Så jag får se om jag kan imon eftersom jag inte har tiid att fixa det nu :/

Ska äta kvällsmat lixom :D


//Dea  


Juste Wilmas dator har typ virus så hon kan inte blogga :( men när den funkar så bloggar hon igen   

Av Dea Pape - 29 februari 2012 17:59

Jag lägger ut de andra bilderna efter träningen :D

//Dea   

Av Dea Pape - 29 februari 2012 15:06

Hej alla!


Tänkte visa lite bilder på min katt :=)

Han är en innekatt och även en utställningskatt men han gillar det inte så vi har bara ställt ut honom 2 gånger   

Han heter Oliver och är en Helig birma      

Här är en fin utställningsbild på honom för typ några månader sen :D så den är lite gammal :(

Jag ska ta lite bilder på honom snart så de kommer nog i nästa inlägg :DD

//Dea   

Av Dea Pape - 28 februari 2012 21:35

Nu blir det ett sista inlägg eftersom jag ska sova vid 10 typ :D

Måste öva lite glosor inför imon innan    har typ övat två gånger bara så det är lite svårt  

Jag har franska och det är klockan! som vi ska kunna 14 gloser med :(

jaja nu måste jag öva syns imon   


 

Av Dea Pape - 28 februari 2012 18:11

Hej :DD


Tänkte fråga er igen om det är något speciellt som ni älskar att läsa om :D Tycker ni att jag ska börja göra inne och ute lista? Om det är något speciellt så skriv i kommentarer eller en fråga :D

Skulle bli jätteglad då   

Ska gå och fjäska nu lite om att få våfflor      Vi har det i skåpet men nehä paketen ska visst bara stå där  


 Mums <3


     

Av Dea Pape - 28 februari 2012 16:18

Förlåt att jag glömt att blogga :( Har lixom inte orkat + jag har inget speciellt att skriva om :/

Iallafall så håller jag just nu på med att läsa igenom min bok som jag har skrivit själv :DD

i skolan så är det ett projekt och böckerna kommer sen tryckas på riktigt och så ^^

Jag har skrivit en Bellman/allabarnen/gåtor och norrmän skämt bok   

Så nu blir det att korrekturläsa(stavning) hela -.-


 

Av Dea Pape - 25 februari 2012 23:11

Har sett melodisfestivalen för en stund sen och är lika kär i DANNY   Som vanligt ;D

han är så sjukt snygg :)) han förtjänade verkligenl att gå till final tycker jag :D

Hoppas han vinner     Kollade bara på hans nummer ingen annans xD orkade inte :D 

Nu ska jag checka lite bloggar och sen SOVA! är sjukt tröött   

 

Av Dea Pape - 25 februari 2012 15:29

Sorry för att jag inte uppdaterade igår :(

Orkade bara inte :/

Men iallafall så hade jag träning som var skitjobbig tyckte jag eftersom det var första träningen efter lovet för mig :)

men efter så blev det lite mys med familjen    

Idag så har jag haft träning på morgonen som var SJUKT JOBBIG typ löpträning och allt jobbigt :(

Men nu så känner jag att jag kan äta massor med godis ikväll och chips! 

Har nyss städat och ska strax hoppa in i duschen :)

Wilma har varit på Göteborgs horseshow därför så blir det dåligt med uppdateringar :/

Hejdå     

       

Presentation

de du drömmer om kan du med ett litet klick läsa här:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards