Alla inlägg under juni 2012

Av Dea Pape - 28 juni 2012 12:55

Hej :) Är det ingen som tycker om bloggplatsen eller blogg.se är bäst?Skulle väldigt gärna kunna mobilblogga med bilder :)Jag kan knappt lägga ut bilder när jag sitter vid datorn eftersom jag inte fattar mig på min iPhonesladd o så. Idag så vaknade jag av min kompis som ringde och frågade om hennes borste var hos mig snacka om störande.Klockan var typ 10 dessutom och jag kunde inte somna om efter. Jag åt frukost och satte mig vid teven. Jag har även tränat en stund idag och ska snart spela Sims :)) /Dea

Av Dea Pape - 27 juni 2012 16:04

hej :)


Jag vet att jag inte bloggade på hela igår men jag satt aldrif vid datan och det går inte att ladda upp bilder på mobilen eller göra enter!

Så jag funderar  på att byta till blogg.se så att jag lättare kan lägga ut bilder :)

Vad tycker ni?


Är det någon som har haft både bloggplatsen opch blogg.se som vet vilken som är bäst?

Blir jätteglad för svar :)


Idag så ville jag bara ta de lungt eftersom jag har varit med kompisar 3 dagar i rad. Så jag bestämde mig för att träna liiite, mysa och se på film.


Hejdå!

Svara gärna i kommentar om vilken bloggportal som är bäst :=)


Av Dea Pape - 25 juni 2012 16:47

Hej! Min enter på mobilen funkar inte så därför ser det så ihopklottrat ut :( Idag så har jag varit med en kompis som snart ska komma till mig och vi ska ha filmkväll och sen ska hon sova över :))Mysigt! Nu ska jag ringa henne så vi hörs kanske ikväll :) /Dea

Av Dea Pape - 24 juni 2012 17:37

Tänkte tipsa om denna roliga låt :)


Babushkisarna var lätt de roligaste i Eurovision song contest i år.

bara titta på dem så skrattar man ju typ.

Fast deras sångröster inte är de bästa så kom den ju ändå trea eller tvåa :)


Randominlägg :) Fick bara för mig att skriva om babushkisarna.


/dea

Av Dea Pape - 23 juni 2012 23:40

Har precis sett på en film och käkat godis!! :)) Har även gjort klart mammas present , hoppas hon blir nöjd.Nu ska jag lägga mig och spela lite spel på iPhonen. Brukar aldrig använda den på kvällen utan min iPod men den har försvunnit. Den har varit borta en hel vecka :( jag får vell försöka hitta den imon.Godnatt!

Av Dea Pape - 23 juni 2012 16:15

Hej!

Igår så var det ju midsommar och vi hade några gäster så jag hann inte blogga.

Jag, mamma och pappa var även vid ett midsommarfirande där man kan köpa lotter och dansa och så :)

Jag vann ett litet gosedjur. Vi brukar alltid spela tills vi vinner något xD

Efter det så gick vi hem och började grilla grillspett och då kom även gästerna.

När de hade gått hem så såg jag och mamma o pappa på film och myste :)

  En bild från min Instagram. Den är gjord i Instaframe om någon vill veta ;D


Idag så har jag inte gjort något speciellt utom att ha städat mitt rum, suttit vid datan och kollat på tv.

Imon fyller mamma år och hon ska få en duk jag virkat xD Tycker det är kul ibland att virka.

Ska damsuga nu (TRÅKIGT!!) och sedan slå in min duk i något roligt papper.


Uppdaterar mer ikväll. 


/dea




Av Dea Pape - 22 juni 2012 17:32

Älskar denna låten. Jag vet att hon har gjort en ny som heter pound the alarm eller något sånt men denna är så sjukt mycket bättre. <3


Här är en till sjukt bra låt. Tröttnade på den ett tag men en bra låt kan man aldrig riktigt tröttna på :)

Så denna är nu en av mina favvisar ^^


Haha 1D igen :)

Sist så tipsade jag ju om stole my heart- 1D och här är en till av dem :)

1D är ett pojkband med snygga killar, hur kan man inte gilla dem lixom?

Jag tycker bara 3 av dem är snygga, Zayn, Louis och HARRY! <3

Jag tycker Harry är den bästa :)


Don't wake me up med Chris Brown :)


Detta var allt för denna gången.

Kommer mer musiktips när jag hittar fler bra låtar <3

Av Dea Pape - 21 juni 2012 23:39

Datorns internet har typ hackat upp sig och de går inte att blogga alls!Och mobilblogg är ju jättetråkigt :'(Jaja ska se om det funkar imon :)Godnatt ska lägga mig nu!

Presentation

de du drömmer om kan du med ett litet klick läsa här:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards