Alla inlägg under mars 2012

Av Dea Pape - 21 mars 2012 20:59

Sorry för dålig uppdatering :( Har inte suttit nästan något vid datorn mågot alls så det har inte blivit någon uppdatering därför. Nu till en scaaaary sak...


Imon så ska vi ta spruta i skolan   

Är skiträdd och gråter nästan av rädsla just nu :/ Nu när jag tänker på det!

Jag har kommit hem från träning för en kvart sen så det var lite bra för då tänker jag inte på imon,..

Efter skolan så ska jag vara med en Kompis   


Ska äta och se tv nu med mamma   

//Dea 

Av Dea Pape - 17 mars 2012 10:53

Om typ 15min så ska jag iväg på match :DD

Har ju missat 2 i rad så jag är jättetaggad!

Vi ska möta lundby :)

Jag spelar i    :)

Jag måste gå nu Hejdå  


Juste Grattis brorsan 18 år! :)

//DEA   

Av Dea Pape - 15 mars 2012 19:17

Det heter boken som författaren som kom till våran skola har skrivit :)

Han har även skrivit Habib-böckerna som jag HATAR!!

Och såklart så ska vi se dem på film också!! Seriöst  

Nu är min bok som jag har skrivit klar! Den blev 58 sidor tror jag ...

Det är en Bellman historierbok och gåtor och sånna alla barnen skämt :) Typ sånna här

Alla barnen lekte doktorer utom kent han var patient HAHAHAHAHA.

Nu ska jag gå och se The mentalist på tv:n :)

Det är jätteroligt :)


     //DEA :D


Av Dea Pape - 13 mars 2012 21:49

hej hej!<3

nu har jag ju min dator så nu kan jag blogga på mkt jag känner för!!

men det blir nog inte så mkt att blogga:(

 typ varannan dag ;) men nu ska jag snart sova!<3

 godnatt älsklingar!!!!!

Puss puss !!<3<3<3<3<3<3         

Av Dea Pape - 11 mars 2012 20:30

Hejsan :)!Nu har ju Wilma börjat blogga igen så det blir lite mer uppdatering :)idag så har jag ätit Pizza :)Kimmer bli tjock asså massa godiis pizza oh så och ingen träning alls.Livet är för skönt *.*blir att duscha snart och göra flätor.Imorgon så blir det skola kanske...Känner liksom inte för att hosta ihjäl mig på lektionen :///DeaPs. Bloggar mer imon

Av Dea Pape - 11 mars 2012 20:06

  Hej ingen! 

Jag har inte bloggat för att jag inte har haft tid och jag har inte haft någon dator, för att det var massa virus i och så var de en kompis som var så snäll att han fixa det! så snällt!!

Men nu är det bra igen så nu kan jag blogga så mkt jag 

 orkar!! älskar det!

Men nu en annan sak, vad jag har gjort idag^^ ridigt och hoppat, det gick jätte braaa^^ jag har några bilder från idag självklart^^ men såklart så ska jag inte hitta sladden till datorn, så man kan ladda över 

inte roligt   men så nu vet ni att jag lever i alla fall (a)

      Puss och kram släm kran! (a)

Btw, bilderna kommer nog snart, ska bara leta efter sladden (a)

Ha en trevlig dag och natt!!

Av Dea Pape - 11 mars 2012 10:03

Igår var det ju final :) Och min favvo vann.

Fast Danny var så sjukt bra han mä så han skulle kanske vunnit tycker jag :)

Idag blir det att titta på film typ med mamma och pappa om han orkar...

Han har fått samma influensa-skit som jag hade.

Min har börjat gå bort bara hosta som gör att jag vaknar 3 ggr per natt och hostar är kvar :( Spela roll jag är ju nästan frisk. nästan....

Så imon kanske det blir SKOLA :)

Längtar efter alla mina klasskompisar för jag fick ju inte träffa dem på hela förra veckan :(

Då får jag gratta min kompis som nu fyllt 13 :) <3 GRATTIS

 //DEA <3   

Av Dea Pape - 9 mars 2012 18:53

Japp nu så mår jag lite bättre (NOT) mår dåligt :(

Har typ feber och massa halsont och så + illamående :(

Så nu har jag missat 2 snart träningar + en match förra helgen och så missar jag denna eftersom jag inte är i någon matchform direkt :)

har inge mer att skriva..

//Dea

Presentation

de du drömmer om kan du med ett litet klick läsa här:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards